Kroki wymagane do zwrotu:
Jak to działa:
Prawo zwrotu wynosi 14 dni kalendarzowych i przysługuje zarówno osobom fizycznym, jak i prawnym, które zakupiły produkty od (SC Tabara Telecom SRL).
Aby skorzystać ze zwrotu produktów w ciągu kalendarzy 14-dniowych, należy spełnić powyższe należy wykonać kroki niezbędne do zwrotu.
Uwaga!!!
Opłata za zwrot przesyłki jest bezpłatna i zostanie pokryta przez nas.
Zwrot środków następuje wyłącznie na rachunek bankowy otwarty w lei w ciągu 10 dni kalendarzowych.
Produkty podlegają zwrotowi, jeśli są w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone (brak rys, uszkodzeń, brakujących akcesoriów, niekompletnego opakowania). Uszkodzenie produktów lub doprowadzenie ich do stanu niezdatnego do sprzedaży skutkuje odmową zwrotu lub wymiany na inny produkt.
Zapytania wysłane po upływie 14 dni kalendarzowych od daty dostawy nie są już rozpatrywane.
Możesz poprosić o zwrot dostarczonych produktów, jeśli znajdujesz się w jednej z poniższych sytuacji:
Konsument ma zatem prawo powiadomić sprzedawcę na piśmie o rezygnacji z zakupu bez kar i bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu.
Jeżeli produkt zostanie zwrócony w stanie, w którym nie nadaje się już do sprzedaży jako nowy, posiada zarysowania, uszkodzenia, braki akcesoriów, niekompletne opakowanie) zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu.
Ta klauzula ma zastosowanie konf. O.G. 1302000, w przypadku zakupu produktów w tym serwisie przy wykorzystaniu technik komunikacji na odległość, stosując definicje zawarte w O.G. 1302000 szt. 2 litera e.
Konsument nie może jednostronnie wypowiedzieć następujących rodzajów umów, chyba że strony postanowiły inaczej:
Umowy na dostawę produktów lub usług, których cena zależy od wahań stawek na rynku finansowym, nad którymi sprzedawca nie ma kontroli;
Umowy o dostawę produktów wykonanych według specyfikacji konsumenta lub produktów wyraźnie dostosowanych do indywidualnych potrzeb, a także takich, które ze względu na swój charakter nie podlegają zwrotowi lub które mogą szybko ulec zniszczeniu lub zepsuciu;
Umowy o dostawę nagrań dźwiękowych, wideo lub programów komputerowych, jeżeli zostały otwarte przez Konsumenta.
W przypadku, gdy problemy związane ze zwrotem spersonalizowanych produktów nie zostaną rozwiązane polubownie, dział prawny podejmie niezbędne działania, w tym podejmie działania prawne wobec Klienta, który odmawia odbioru zamówionych produktów.
Sytuacje, w których dostarczone produkty wykazują wyłącznie błędy produkcyjne, są wyjątkami i w takim przypadku na podstawie potwierdzających to zdjęć można podjąć działania polegające na wymianie produktu na identyczny
Żądane produkty nie są zgodne ze specyfikacjami podanymi na stronie internetowej:
Jeżeli zamówiony produkt okaże się niezgodny ze specyfikacją zawartą w naszej ofercie, możesz żądać jego zwrotu w celu wymiany lub pełnego zwrotu wartości produktu.
W przypadku uzgodnienia wymiany na produkt o wyższej wartości , dopłacisz różnicę, jeżeli wartość będzie niższa, otrzymasz częściowy zwrot pieniędzy do wartości produktu zamiennego. Koszty zwrotu i transportu produktu zamiennego, jeśli ma to zastosowanie, pokrywa firma Sc Tabara Telecom SRL.
Produkty niesprawne w ciągu pierwszych 24 godzin od odbioru lub paczki wykazujące uszkodzenia:
Jeżeli otrzymany produkt w ciągu pierwszych 24 godzin od faktycznego odbioru, odbioru domowego przesyłką kurierską okaże się niesprawny - możesz złożyć reklamację i zażądać zwrotu produktu w tym terminie w celu wymiany na nowy .
W przypadku produktów, których przesyłka po otrzymaniu przez kuriera wykazuje widoczne uszkodzenia, zalecamy odmowę ich odbioru.
Produkty dostarczone do Ciebie przez pomyłkę:
Jeśli otrzymałeś inny produkt niż zamówiłeś, zgłoś to jak najszybciej, abyśmy mogli zwrócić produkt i wymienić go na właściwy. Wszelkie koszty zwrotu i transportu prawidłowego produktu ponosi Sc Tabara Telecom SRL.
Uwaga:
Produkty podlegają zwrotowi, jeśli są w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone (brak rys, uszkodzeń, brakujących akcesoriów, niekompletnego opakowania). Uszkodzenie produktów lub doprowadzenie ich do stanu niezdatnego do sprzedaży skutkuje odmową zwrotu lub wymiany na inny produkt.